Selkeä sapattikoulu klo 10.00

Tässä sapattikoulu sapattisin klo 10.00. (Sapatteina 17., 24., ja 31.7. Media7 Verkkomedian henkilökunta on lomalla. Nettilähetykset Aitolahdesta epätodennäköisiä.) Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Sapattikoulu näkyy vain klo 11.00 asti. Jos ruutu on harmaana, sapattikoulu ei ole katsottavissa. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.

Hyväksy YouTube-evästeet näyttääksesi videot tällä sivustolla. Hyväksymällä näet YouTube-sisällön. Tämän palvelun tarjoaa tämän sivuston ulkopuolinen taho (YouTube).

YouTube yksityisyyskäytäntö

Valitsemalla hyväksy alla valintasi tallennetaan ja tämä sivu ladataan uudelleen.

Please accept YouTube cookies to play these videos on this site. By accepting you will be accessing content from YouTube, a service provided by an external third party.

YouTube privacy policy

If you accept this notice, your choice will be saved and the page will refresh.