Selkeä jumalanpalvelus sapattina klo 10.55

Tässä uusin (Sapatteina 17., 24., ja 31.7. Media7 Verkkomedian henkilökunta on lomalla. Nettilähetykset Aitolahdesta epätodennäköisiä.) Aitoseurakunnan jumalanpalvelus sapattisin klo 10.55. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Jumalanpalvelusta voi katsoa sapatista klo 10.55 seuraavaan perjantaihin asti. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.

Jumalapalveluksessa on esirukousosio. Pyynnöt tekstiviestinä puh. 050 410 2735 klo 10.30 alkaen heti kun mahdollista.

Hyväksy YouTube-evästeet näyttääksesi videot tällä sivustolla. Hyväksymällä näet YouTube-sisällön. Tämän palvelun tarjoaa tämän sivuston ulkopuolinen taho (YouTube).

YouTube yksityisyyskäytäntö

Valitsemalla hyväksy alla valintasi tallennetaan ja tämä sivu ladataan uudelleen.

Please accept YouTube cookies to play these videos on this site. By accepting you will be accessing content from YouTube, a service provided by an external third party.

YouTube privacy policy

If you accept this notice, your choice will be saved and the page will refresh.