Selkokielinen sivu

Tässä sapattikoulu sapattisin klo 10.00. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Sapattikoulu näkyy vain klo 11.00 asti. Jos ruutu on harmaana, sapattikoulu ei ole katsottavissa. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.

Tässä uusin Aitoseurakunnan jumalanpalvelus sapattisin klo 10.55. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Jumalanpalvelusta voi katsoa sapatista klo 10.55 seuraavaan perjantaihin asti. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.

Tässä uusi Helsingin Annankadun jumalanpalvelus sapattisin klo 12.00. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Jumalanpalvelusta voi katsoa sapatista klo 12.00 seuraavaan perjantaihin asti. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.

Enemmän katsottavaa pääsivuilla.