Tässä vertaisjohdettu Toivon ikkuna -sapattikoulu sapattisin klo 10.00. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Sapattikoulu näkyy vain klo 12.00 asti. Jos ruutu on harmaana, sapattikoulu ei ole katsottavissa. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen. Voit myös osallistua itse Zoomissa.
Hyväksy YouTube-evästeet näyttääksesi videot tällä sivustolla. Hyväksymällä näet YouTube-sisällön. Tämän palvelun tarjoaa tämän sivuston ulkopuolinen taho (YouTube).
Valitsemalla hyväksy alla valintasi tallennetaan ja tämä sivu ladataan uudelleen.
Please accept YouTube cookies to play these videos on this site. By accepting you will be accessing content from YouTube, a service provided by an external third party.
If you accept this notice, your choice will be saved and the page will refresh.
Tässä uusin Aitoseurakunnan jumalanpalvelus sapattisin klo 10.55. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Jumalanpalvelusta voi katsoa sapatista klo 10.55 seuraavaan perjantaihin asti. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.
Jumalapalveluksessa on esirukousosio. Pyynnöt tekstiviestinä tai WhatsAppina puh. 050 410 2735 klo 10.30 alkaen heti kun mahdollista. Myös lasten tehtävän voi palauttaa tähän numeroon.
Hyväksy YouTube-evästeet näyttääksesi videot tällä sivustolla. Hyväksymällä näet YouTube-sisällön. Tämän palvelun tarjoaa tämän sivuston ulkopuolinen taho (YouTube).
Valitsemalla hyväksy alla valintasi tallennetaan ja tämä sivu ladataan uudelleen.
Please accept YouTube cookies to play these videos on this site. By accepting you will be accessing content from YouTube, a service provided by an external third party.
If you accept this notice, your choice will be saved and the page will refresh.
Tässä uusi Helsingin Annankadun jumalanpalvelus sapattisin klo 12.00. Paina musta-valko-punaista nuoliruutua alta. Jumalanpalvelusta voi katsoa sapatista klo 12.00 seuraavaan perjantaihin asti. Jos tulee ongelmia, PAINA TÄSTÄ, ja yritä uudelleen.
Hyväksy YouTube-evästeet näyttääksesi videot tällä sivustolla. Hyväksymällä näet YouTube-sisällön. Tämän palvelun tarjoaa tämän sivuston ulkopuolinen taho (YouTube).
Valitsemalla hyväksy alla valintasi tallennetaan ja tämä sivu ladataan uudelleen.
Please accept YouTube cookies to play these videos on this site. By accepting you will be accessing content from YouTube, a service provided by an external third party.
If you accept this notice, your choice will be saved and the page will refresh.
Enemmän katsottavaa pääsivuilla.

